23.6.26

Ca la Naïta a la USP

Tenim la gran il·lusió d'anunciar-vos que Ca la Naïta venen a la Universitat de São Paulo aquest 23 de juny per presentar-nos el seu projecte Les Dones de la Nova Cançó!
Ens oferiran una xerrada i un concert en què descobrirem les veus femenines més destacades d'aquest moviment musical, nascut a finals dels anys cinquanta com a forma de resistència cultural i lingüística contra la dictadura franquista. 

23 de juny
17 h
Aula 266 de l'edifici de Lletres (FFLCH)
L'entrada és oberta a tothom!
Us hi esperem per compartir una tarda de música, història i cultura catalana!

Activitat duta a terme amb el suport de @irllull. 

É curioso pois, mesmo se aproximando de varias culturas, de vários séculos, até chegar algumas vezes no jazz, é comum estar presente algo da raiz dos Trovadores da Occitânia, o auge da poesia como som, como escreveu Ezra Pound.

Faltou apenas um Pa amb tomàquet após a apresentação. 

Nenhum comentário: